fredag 19 februari 2010

Carola gav parfym istället för mat

”Hon gav parfym – jag behöver mat”

Nu får det definitivt vara slut att jag skänker något till några insamlingar i framtiden. Röda Korset har blivit avslöjade Carola Häggqvist är lika egoistisk hon också

Ränderna går inte ur som de brukar säga och Livets Ord kunskaperna kommer väl till hands nu. .

Carolas ”fadderbarn” Edens, 15, har inte fått gå i skola på två år. RIGAUD. Edens, 15, presenteras som Carolas fadderbarn av Hoppets stjärna.
Men han har inte fått undervisning på två år. Och har inget att äta. Ändå används han i en ny reklamfilm där sångerskan vädjar om pengar till hans raserade skola. – Hon gav mig en parfymflaska. Jag behöver mat och kläder, ­säger han.

1 kommentar:

  1. Hej Hopp! :)

    Checka in min blogg där jag skrivit att Carola, hennes Son och Hoppets Stjärna borde skriva ett schysst brev till Edens och hans Familj och be om ursäkt på bra sätt. Skriv en kommentar vad ni tycker.

    Jag har även skrivit häftigt om en sann skola i Haiti och i Sverige.

    http://haiticarola.blogg.se

    Checka även in min hemsida där jag skrivit en halv stenhård bok!

    http://www.mikaelwidstrand.se

    Men du en annan sak. Finns det inte negativ och positiv egoism?

    Lycka till med allt! /Micke W.

    SvaraRadera