lördag 6 februari 2010

Knacka dörr – så ska M vinna valet.

Jag vill slippa politiker vid tröskeln och nu har jag visserligen ingen hund men om jag hade en fick jag släppa loss hunden då?

Det lär finnas en skylt att sätta upp att försäljare inte är välkomna kanske vi kan skriva gäller även politiker för jag vill inte ha dessa i dörröppningen. Räcker att jag hade en från kyrkan som ifrågasatte min närvaro i svenska kyrkan och frågade min hustru hur ofta hon läser Bibeln

Ovälkomna telefonsamtal från telemarkers kan vi medborgare slippa genom att anmäla oss till NIX. Fungera faktiskt bra utom när det gäller Opionsundersökningar dessa respektera inte detta.
Nu närmar vi oss ett val och nu hörs rykten om att dessa skall leka telemarkers och ringa upp, undra om NIX fungera då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar